Як створити рекламу в WhatsApp для запуску чат-бота
Ви можете налаштувати таргетовану рекламу у Facebook для просування своїх товарів та послуг через WhatsApp та запустити ланцюжки чат-бота користувачам, які відгукнулися на рекламу. За допомогою реклами ви зможете зміцнити імідж компанії, залучити нову аудиторію та підтримати комунікацію з клієнтами.
У статті розглянемо, як створити рекламну кампанію, налаштувати аудиторію, додати вміст та шаблон для запуску діалогів у WhatsApp.
Перш ніж створити рекламу вашого чат-бота в WhatsApp, вам потрібно створити і верифікувати бізнес-аккаунт Facebook, створити WhatsApp чат-бота і підключити ваш номер до WhatsApp Business API.
Читайте також: «Як створити рекламу в Facebook з переходом в Messenger і запустити чат-бота» таі «Як створити рекламу в Instagram і запустити чат-бота».
Підключіть номер WhatsApp Business API
Перед початком роботи перевірте, чи номер телефону, який ви використовуєте в WhatsApp Business API, підключений до вашої Сторінки Facebook.
Перейдіть до налаштувань вашої Сторінки та виберіть розділ «WhatsApp».
Якщо номер телефону неправильний, натисніть «Змінити» (Change) і введіть номер, який підключено до WhatsApp Business API.
Після підключення номера WhatsApp до вашої Сторінки Facebook можна запускати рекламу, щоб отримувати нових підписників і просувати товари та послуги за допомогою автоматизованої комунікації. Вхідні повідомлення з реклами будуть безкоштовними для WhatsApp Business API.
Діалоги, які користувачі почнуть після натискання на кнопку реклами, будуть безкоштовними, навіть якщо вичерпано безкоштовний ліміт у 1000 повідомлень.
Докладніше про тарифікацію можна почитати у статті «Нові ціни та правила тарифікації повідомлень WhatsApp».
Створіть нову кампанію
Виберіть мету реклами
Зайдіть до рекламного кабінету Ads Manager, натисніть Створити і вкажіть мету кампанії — Повідомлення.
Мета «Повідомлення» (Messages) використовується для показу користувачам реклами, яка дозволить їм взаємодіяти з вами в Messenger, WhatsApp та Instagram Direct.
Читайте докладніше у статті «Вибір правильної мети».
Вкажіть назву кампанії
Введіть назву рекламної кампанії, за якою ви зможете її знайти в списку кампаній.
Натисніть «Продовжити» (Continue).
Встановіть бюджет реклами
На наступній сторінці прокрутіть вниз та активуйте опцію «Оптимізація бюджету кампанії» (Campaign Budget Optimization). Виберіть один із двох варіантів розподілу бюджету та вкажіть суму.
«Денний бюджет» — рекламний алгоритм витрачатиме вказану суму за добу.
«Бюджет на весь термін дії» — зазначена вами сума буде розподілена на весь зазначений термін дії.
Читайте докладніше «Про оптимізацію бюджету кампанії» та «Про денні бюджети» у Facebook та у статті «Оптимізація бюджету таргет-реклами» на нашому блозі.
Налаштуйте показ реклами
Вкажіть місце призначення реклами
Місце призначення визначає, куди направляти користувача для подальшої взаємодії після натискання на рекламу.
Вкажіть тип реклами «Перехід до повідомлень» (Click to message) та виберіть програму обміну повідомленнями — «WhatsApp».
Виберіть облікові записи для отримання повідомлень
Виберіть сторінку Facebook, від імені якої ви запускатимете рекламу.
До Вашої Сторінки має бути прив'язаний номер телефону, який підключено до WhatsApp Business API. Щоб змінити номер телефону, натисніть «Параметри сторінки» (Page settings) у меню вибору номера. Як підключити новий номер телефону, читайте докладніше в пункті «Крок 1. Підключіть номер WhatsApp».
Встановіть графік кампанії
Встановіть дату запуску та закінчення вашої рекламної кампанії.
Встановіть цільову аудиторію
Налаштуйте цільову аудиторію. Встановіть місце розташування, вік, стать та інтереси вашої аудиторії або виберіть заздалегідь створені вами аудиторії.
Читайте також детальний гайд з таргетингу у статті «Типи аудиторій у налаштуванні рекламної реклами».
Виберіть місце розміщення реклами
Місце розміщення реклами показує, де у якому форматі показувати рекламу.
Для показу реклами в WhatsApp ви можете вибрати автоматичні розташування, або вибрати вручну.
Рекомендуємо залишити автоматичний вибір місць розташування. Читайте також про варіанти оформлення ефективного рекламного оголошення в статтях «Таргетована реклама та комунікаційна стратегія» та «Адаптація під плейсменти» на нашому блозі.
Налаштуйте вміст реклами
Виберіть формат оголошення
Виберіть, як відображатимуться ваші оголошення — одне зображення чи відео (Single image or video), у вигляді кільцевої галереї (Carousel). У прикладі використано «Одне зображення чи відео».
Докладніше про формати реклами можна ознайомитись у статтях «Про рекламу із зображенням», «Про відеорекламу» та «Про рекламу з кільцевою галереєю».
Додайте медіафайли
Введіть основний текст вашої рекламної кампанії, додайте медіафайли та виберіть заклик до дії.
Читайте статті «Про кастомізацію креативів для різних місць розміщення» та «Кнопки заклику до дії, доступні для різних цілей» у Facebook та рекомендації щодо написання тексту реклами у «Правильному тексті» на нашому блозі.
Оптимізуйте зображення під місце розташування вашої реклами. Особливу увагу приділіть показу в Stories, там зображення відображаються у форматі 9:16. Щоб завантажити нове зображення, натисніть іконку олівця.
Встановіть шаблон початку обміну повідомленнями
Щоб створити шаблон повідомлення, яке побачить користувач після переходу по рекламі, натисніть «Створити» (Create).
Введіть вітальне повідомлення і додайте найчастіші запитання. Можна додати кілька запитань до 80 символів кожне. Також під запитаннями буде відображатися додатковий пункт, де користувач зможе написати своє питання, якщо жодне із встановлених йому не підходить.
Щоб запустити ланцюжок чат-бота, у питаннях шаблону повинні бути вказані ключові слова, які встановлені тригером на запуск потрібного ланцюжка в конструкторі чат-бота.
Щоб зберегти шаблон, натисніть «Зберегти та завершити» (Save and Finish). Потім натисніть «Опублікувати» (Publish), щоб запустити рекламну кампанію.
Як користувач взаємодіє з ботом через рекламу
Коли користувач побачить рекламу на вибраному місці розміщення і натисне на неї, він побачить список часто задаваних питань, які ви встановили. Потім користувач вибере потрібне питання і відправить його до WhatsApp. Після цього запуститься той ланцюжок чат-бота, який безпосередньо прив'язаний до вказаного тригера.
Також в чатах з підписниками ви побачите назву останньої реклами, на яку відповів підписник. У самому повідомленні буде міститися посилання на цей рекламний пост.
Як відстежувати ефективність реклами
Перейдіть до розділу «Кампанії» (Campaigns) та виберіть потрібну кампанію зі списку.
У статистиці ви зможете переглянути результат кампанії, охоплення користувачів, кількість показів, ціну за результат та витрачену суму.
Також ви можете подивитися статистику за іншими метриками: наприклад, переглянути залученість і реакцію користувачів. Натисніть на стовпці та виберіть потрібну метрику.
Читайте докладніше у статті «Як використовувати діагностику актуальності реклами».
Також ви можете використовувати фільтри, щоб сегментувати дані у звітах та більш ефективно визначати цільові аудиторії. Ви можете розбивати аудиторію за віком і аналізувати результативність реклами в залежності від місця розміщення.
Статистику діалогів, які розпочато після переходу користувачем реклами, можна переглянути в особистому кабінеті SendPulse.
Оновлено: 31.08.2023
або