Як надіслати розсилку Facebook

Розсилки у Facebook використовуються компаніями для реклами товарів чи послуг, для інформування людей про будь-яку подію, запрошення чи привітання. У SendPulse можна створювати та надсилати розсилки підписникам бота або окремій аудиторії.

Підписники бота для Facebook Messenger — це всі користувачі, які взаємодіяли зі сторінкою вашої спільноти: натиснули «Повідомлення» (Message) і поставили питання, чи підписалися через віджет або форму підписки іншого сервісу, перейшли у вікно діалогу зі сторінкою та почали спілкування, натиснувши «Почати» (Get started).

Щоб надіслати розсилку до Facebook Messenger, відкрийте розділ Чат-боти та натисніть Створити розсилку (Create a campaign). 

Виберіть підключеного чат-бота

Виберіть бота зі списку, що випадає — на його аудиторію відправиться розсилка.

Сегментуйте аудиторію

Щоб персоналізувати аудиторію, активуйте Сегментувати одержувачів та задайте умову. Ваша розсилка буде надіслана лише одержувачам, які відповідають заданій умові. Наприклад, якщо ви збираєте додаткові змінні під час підписки, створюєте глобальні змінні або встановлюєте теги, ви можете робити за ними сегментацію за умовами Змінна та Теги.

Активуйте опцію Активний за останню добу, щоб зробити розсилку тих, хто взаємодіяв з Facebook ботом за останні 24 години.

Щоб додати кілька умов для більш персоналізованого повідомлення, натисніть Додати умову. А коли визначите її, натисніть кнопку Застосувати (Apply).

Напишіть текст повідомлення

Введіть текст повідомлення. Обмеження за довжиною одного текстового блоку – 512 символів.

Щоб персоналізувати повідомлення, натисніть {} у верхньому правому куті текстового поля і виберіть потрібну змінну зі списку. Кожному користувачеві надішле повідомлення зі значенням змінної з його контакту

Додайте кнопку

Для кнопки можна задати URL-адресу сторінки, додати кнопку оплати або прив'язати автоматизований ланцюжок повідомлень. Натискання кнопки запустить відповідну дію — перехід за посиланням, здійснення оплати або запуск ланцюжка повідомлень. В одній розсилці можна додати до 3 кнопок.

Продовжити ланцюжок

Виберіть тип кнопки Продовжити ланцюжок (Continue flow), а потім — ланцюжок, який відправиться після натисканням кнопки.

Ви можете додати посилання на зовнішнє джерело та запуск ланцюжка повідомлень після переходу підписника за посиланням.

Щоб активувати надсилання ланцюжка, увімкніть трекінг посилань у налаштуваннях бота.

Оплата

У розсилках SendPulse можна додавати кнопки оплати, за якими підписники зможуть оплачувати товари прямо в чат-боті Facebook. Для цього підключіть метод оплати, а в налаштуваннях кнопки виберіть платіжну систему, суму та введіть назву товару.

Також ви можете продумати та додати сценарій ланцюжка чат-бота після успішної оплати або додати контакт в CRM.

Доступно лише у платному тарифі. Читайте докладніше: Як приймати платежі в чат-ботах.

Додайте елементи

Ви можете надсилати у повідомленні все, що можна надсилати у месенджері Facebook: текст, картинку, картку (картинка з підписом), файли, аудіо та відео.

Текст

Ви можете вибрати додатковий текстовий блок, який візуально буде відокремлений від основного повідомлення.

Картинка

Можна, можливо додати картинку у форматах JPG та PNG, розміром до 2 MB.

Картка

В одну картку можна додати зображення, заголовок — до 40 символів, опис — до 80 символів і 3 кнопки з посиланням на інший ланцюжок, зовнішнє джерело або форму оплати. Карток може бути не більше 10 у каруселі. Щоб додати нову, натисніть плюс праворуч.

Файл

Формати файлу, що підтримуються: ZIP, PDF і GIF. Максимальний розмір вкладення – 20 MB. Ви можете завантажити файл з вашого пристрою або додати посилання на нього.

Відео та аудіо

Доступно на тарифі Pro і вище, а також на час безплатного семиденного пробного періоду

Ви можете завантажувати відео до 20 МБ. Підпис для файлів не повинен перевищувати 40 символів.

Швидкі відповіді

Налаштуйте кнопки-підказки у розсилку за допомогою швидких відповідей. Додайте назву кнопки, а потім виберіть ланцюжок, яка відправиться підписнику після натискання на цю кнопку.

Попередній перегляд

Праворуч від налаштувань розсилки розташовано вікно попереднього перегляду — у ньому відображаються всі зміни змісту розсилки.

Елементи можна переміщувати вниз та вгору, видаляти та копіювати. Для цього наведіть на потрібний блок і праворуч з'являться кнопки.

Після додавання всіх елементів розсилки зробіть тестове надсилання та перегляньте, як виглядатиме повідомлення на пристрої.

Якщо все правильно, натисніть Далі (Next).

Виберіть час надсилання

У наступному вікні потрібно вибрати назву розсилки — її бачитимете тільки ви у списку Мої розсилки (My Campaigns).

А також час відправлення – відправити одразу або запланувати на певну дату та час.

Натисніть Надіслати розсилку (Send campaign) — ваше розсилання відправиться одержувачам.

Редагування запланованої розсилки

Якщо ви заплануєте відправлення на інший час, то після створення розсилки ви можете відредагувати її ще раз до відправлення. Перейдіть до списку розсилок, виберіть розсилку і в полі Статус натисніть Редагувати (Edit). Щоб відмінити відправлення розсилки, натисніть Відмінити.

Аналіз розсилки

По кожній розсилці можна переглянути докладну інформацію: скільки повідомлень було доставлено і скільки підписників взаємодіяло з розсилкою.

Для цього перейдіть на сторінку Мої розсилки і клацніть на потрібну розсилку зі списку. Ви перейдете на сторінку вибраної розсилки, де побачите статус та статистику розсилки, а також список одержувачів.

Читайте також: Статистика розсилки.

Ви також можете експортувати CSV-файл разом зі списком отримувачів і статусом доставки в платних тарифних планах.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як надіслати розсилку Facebook"

    Оцінка: 5 / 5

    Назад

    Типи розсилок чат-ботів у Facebook

    Спробуйте бота для розсилок в Facebook Messenger безкоштовно