Як налаштувати додаткові опції бота
Щоб ваш бот надсилав повідомлення, відстежував переходи, показував підказки, виводив привітання та меню, ви можете використовувати додаткові опції. Наприклад, глобальні змінні та теги допоможуть персоналізувати повідомлення, а вебхуки та інтеграції дадуть вам можливість обмінюватися даними з іншими сервісами.
Опції, що налаштовуються, поширюються на всю структуру бота і працюють з моменту взаємодії з підписником, незалежно від способу підписки або запущеного ланцюжка.
Розглянемо, як налаштувати опції та кастомізувати вашого бота.
Щоб активувати або підключити додаткові опції бота, перейдіть до Налаштування бота (Bot Settings) у потрібну вкладку.
Загальні
У вкладці Загальні ви можете активувати такі опції:
Показувати вітальний текст (Show greeting text) |
Показує текст у чаті до початку взаємодії з роботом. Відображається лише для Facebook та Viber. Для Телеграма привітання можете налаштувати в |
Повідомляти мене в роботі про відкриті діалоги (Notify me in messenger about open chats) |
Надсилає повідомлення в Telegram бот Читайте детальніше: Як працювати з ботом SendPulse Notifications. |
Трекінг посилань (Link tracking) |
Обертає посилання в домен Недоступно для онлайн чат |
Показати підказки від бота при неточній відповідності до повідомлення (Show bot suggestions when entered messages do not match a keyword) |
Відображає ключові слова як підказки, якщо користувач ввів частину ключового слова. Читайте детальніше: Як керувати тригерами ланцюжків чат-бота. Ви також можете додатково додати текст та налаштувати підказку. Текст буде вирушати користувачеві у вигляді повідомлення разом із підказками. |
Забороняти пересилання повідомлень від бота (Protect content from forwarding) |
Блокує можливість надсилати повідомлення бота в інший чат. Доступно лише для Telegram. |
Меню
У вкладці Меню ви можете налаштувати відображення навігаційного меню бота. Воно доступне для користувачів завжди та в нього можна додавати запуск ланцюжків або перехід за посиланням.
Натисніть +Додати елемент. Введіть команду, її опис та виберіть дію.
Доступно тільки для Telegram, Facebook, Instagram та онлайн-чат. Для онлайн-чат меню розташоване у вкладці Вітання бота.
Читайте детальніше: Як створити постійне меню для Telegram чат-бота, Як створити меню чату для Facebook бота, Як створити постійне меню для Instagram чат-бота і Як настроїти привітання бота для чату на сайті.
Вітальне меню
У вкладці Вітальне меню можна настроїти відображення привітання або вітального меню бота. Меню доступне користувачам лише до початку взаємодії з ботом.
Натисніть +Додати елемент. Введіть текст кнопки та виберіть дію.
Доступно тільки для Telegram, Facebook, Instagram та онлайн-чат. Для онлайн-чату меню розташоване у вкладці Вітання бота.
Читайте детальніше: Як налаштувати привітання чат-бота Telegram, Як налаштувати привітання чат-бота Facebook, Як створити вітальне меню для Instagram чат-бота і Як настроїти привітання бота для чату на сайті.
Змінні бота
У вкладці Змінні бота Ви можете створити глобальні змінні із попередньо заданими значеннями, спільними для всіх підписників.
Натисніть Створити змінну та введіть ім'я, тип та значення змінної.
Читайте детальніше: Як створити глобальну змінну для підписників у роботі.
Вебхуки
У вкладці Вебхуки ви можете підключити відправку оповіщень про подію бота: Підписка на бота
, Вхідне повідомлення
, Вихідні повідомлення
, Перехід за посиланням
, Відкриття чату
, Старт ланцюжка
, Відписка від бота
і Заблокував бота
.
Вставте URL-адресу, куди надсилати дані та позначте, за якими подіями.
Читайте детальніше: Як увімкнути глобальні вебхуки.
Інтеграція
У вкладці Інтеграція Ви можете підключити сторонні послуги для обміну даними, щоб використовувати їх можливості в роботі вашого чат-бота.
Навпроти потрібної інтеграції натисніть Підключити та заповніть дані підключення.
Докладніше про підключення інтеграцій та різні сценарії використання в розділі Інтеграція.
Щоб підключити платіжні системи для отримання оплати в роботі, вам потрібно перейти в налаштування облікового запису. Читайте детальніше: Прийом оплат.
Теги
У вкладці Теги ви можете переглядати існуючі теги, кількість контактів, кому призначено тег, а також редагувати та видаляти їх.
Дані відображаються лише якщо ви створили тег в елементі Дія: Призначити тег, в чаті чи аудиторії бота.
Читайте детальніше: Як встановлювати теги підписникам чат-бота.
Список заблокованих
У вкладці Список заблокованих (Block list) ви можете переглядати користувачів, яких заблокували під час видалення контактів в аудиторії. Під ім'ям підписника ви також можете переглянути дату підписки, а в колонці Заблокований – дату блокування контакту.
Щоб розблокувати користувача, навпроти потрібного контакту натисніть на значок кошика та видаліть зі списку. Щоб експортувати список заблокованих, натисніть CSV.
Оновлено: 24.05.2024
або