Як налаштувати додаткові опції бота

Щоб ваш бот надсилав повідомлення, відстежував переходи, показував підказки, виводив привітання та меню, ви можете використовувати додаткові опції. Наприклад, глобальні змінні та теги допоможуть персоналізувати повідомлення, а вебхуки та інтеграції дадуть вам можливість обмінюватися даними з іншими сервісами.

Опції, що налаштовуються, поширюються на всю структуру бота і працюють з моменту взаємодії з підписником, незалежно від способу підписки або запущеного ланцюжка.

Розглянемо, як налаштувати опції та кастомізувати вашого бота.

Щоб активувати або підключити додаткові опції бота, перейдіть до Налаштування бота (Bot Settings) у потрібну вкладку.

Загальні

У вкладці Загальні ви можете активувати такі опції:

Показувати вітальний текст (Show greeting text)

Показує текст у чаті до початку взаємодії з роботом.

Відображається лише для Facebook та Viber. Для Телеграма привітання можете налаштувати в @botfather. Для онлайн-чат — у вкладці Вітання бота. Для Viber ви можете додатково налаштувати назву кнопки Почати кнопка, яку користувач бачить після переходу до підписки.

Повідомляти мене в роботі про відкриті діалоги (Notify me in messenger about open chats)

Надсилає повідомлення в Telegram бот @sendpulse_notifications_bot про відкриття діалогів та проходження ланцюжка через дію Сповістити мене.

Читайте детальніше: Як працювати з ботом SendPulse Notifications.

Трекінг посилань (Link tracking)

Обертає посилання в домен sendpulse для активації відстеження переходів за посиланнями на кнопках та надсилання вебхуків по переходах.

Недоступно для онлайн чат

Показати підказки від бота при неточній відповідності до повідомлення (Show bot suggestions when entered messages do not match a keyword)

Відображає ключові слова як підказки, якщо користувач ввів частину ключового слова.

Читайте детальніше: Як керувати тригерами ланцюжків чат-бота.

Ви також можете додатково додати текст та налаштувати підказку. Текст буде вирушати користувачеві у вигляді повідомлення разом із підказками.

Забороняти пересилання повідомлень від бота (Protect content from forwarding)

Блокує можливість надсилати повідомлення бота в інший чат.

Доступно лише для Telegram.

У вкладці Меню ви можете налаштувати відображення навігаційного меню бота. Воно доступне для користувачів завжди та в нього можна додавати запуск ланцюжків або перехід за посиланням.

Натисніть +Додати елемент. Введіть команду, її опис та виберіть дію.

Доступно тільки для Telegram, Facebook, Instagram та онлайн-чат. Для онлайн-чат меню розташоване у вкладці Вітання бота.

Читайте детальніше: Як створити постійне меню для Telegram чат-бота, Як створити меню чату для Facebook бота, Як створити постійне меню для Instagram чат-бота і Як настроїти привітання бота для чату на сайті.

Вітальне меню

У вкладці Вітальне меню можна настроїти відображення привітання або вітального меню бота. Меню доступне користувачам лише до початку взаємодії з ботом.

Натисніть +Додати елемент. Введіть текст кнопки та виберіть дію.

Доступно тільки для Telegram, Facebook, Instagram та онлайн-чат. Для онлайн-чату меню розташоване у вкладці Вітання бота.

Читайте детальніше: Як налаштувати привітання чат-бота Telegram, Як налаштувати привітання чат-бота Facebook, Як створити вітальне меню для Instagram чат-бота і Як настроїти привітання бота для чату на сайті.

Змінні бота

У вкладці Змінні бота Ви можете створити глобальні змінні із попередньо заданими значеннями, спільними для всіх підписників.

Натисніть Створити змінну та введіть ім'я, тип та значення змінної.

Читайте детальніше: Як створити глобальну змінну для підписників у роботі.

Вебхуки

У вкладці Вебхуки ви можете підключити відправку оповіщень про подію бота: Підписка на бота, Вхідне повідомлення, Вихідні повідомлення, Перехід за посиланням, Відкриття чату, Старт ланцюжка, Відписка від бота і Заблокував бота.

Вставте URL-адресу, куди надсилати дані та позначте, за якими подіями.

Читайте детальніше: Як увімкнути глобальні вебхуки.

Інтеграція

У вкладці Інтеграція Ви можете підключити сторонні послуги для обміну даними, щоб використовувати їх можливості в роботі вашого чат-бота.

Навпроти потрібної інтеграції натисніть Підключити та заповніть дані підключення.

Докладніше про підключення інтеграцій та різні сценарії використання в розділі Інтеграція.

Щоб підключити платіжні системи для отримання оплати в роботі, вам потрібно перейти в налаштування облікового запису. Читайте детальніше: Прийом оплат.

Теги

У вкладці Теги ви можете переглядати існуючі теги, кількість контактів, кому призначено тег, а також редагувати та видаляти їх.

Дані відображаються лише якщо ви створили тег в елементі Дія: Призначити тег, в чаті чи аудиторії бота.

Читайте детальніше: Як встановлювати теги підписникам чат-бота.

Список заблокованих

У вкладці Список заблокованих (Block list) ви можете переглядати користувачів, яких заблокували під час видалення контактів в аудиторії. Під ім'ям підписника ви також можете переглянути дату підписки, а в колонці Заблокований – дату блокування контакту.

Щоб розблокувати користувача, навпроти потрібного контакту натисніть на значок кошика та видаліть зі списку. Щоб експортувати список заблокованих, натисніть CSV.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Як налаштувати додаткові опції бота"

    Оцінка: 4 / 5 (4)

    Назад

    Як зробити перегляд структури ланцюжка публічним

    Далі

    Як редагувати мінілендинг чат-ботів

    Популярне в нашому блозі

    Створіть власного чат-бота