Елемент Фільтр в чат-ботах

Використовуйте фільтр та сегментуйте свою аудиторію за інтересами, статусом клієнта та іншими персональними даними. Це дасть змогу вам взаємодіяти з контактом залежно від даних: відправляти більш таргетовані повідомлення, відправляти вебхуки у свою систему, відкривати чат із менеджером, надавати або оновлювати змінні та теги, починати інші ланцюжки.

З конструктором ланцюжків чат-бота SendPulse для Telegram та Facebook ви можете додавати елемент Фільтр із відстеженням даних клієнтів за значеннями в його змінних, тегах та участі в створених та надісланих розсилках.

Додати елемент Фільтр

Перетягніть елемент Фільтр (Filter) на робочу область, з’єднайте його з елементом, з якого починається розгалуження сценарію.

Виберіть умову перевірки

Залежно від умови фільтрування змінюватимуться оператори перевірки умови, а також значення, за якими здійснюватиметься фільтрація.

Налаштуйте умову

Деякі умови доступні лише для певних видів ботів.

Умова фільтрування Опис Як налаштувати
Значення змінної

Перевіряє наявність значення змінної, що може бути рядком, числом, датою, часом, email або номером телефону.

Щоб порівняти значення з іншими змінними та фільтрувати їх за динамічними даними, активуйте Вставка змінних (Insert variables) та виберіть змінну з аудиторії вашого чат-бота.

Виберіть один із операторів умови: містить, не містить, дорівнює, не дорівнює, починається з, закінчується на, пуста, не пуста.

Далі введіть або виберіть значення або частину значення змінної, що відстежується.

Наявність тега

Дає змогу визначити, чи має користувач конкретний тег, присвоєний раніше.

Це допомагає ділити аудиторію за перевагами, інтересами та статусами у вашій системі.

Виберіть один із операторів умови: Тег заданий або Тег незаданий.

Далі виберіть тег, наявність або відсутність якого необхідно перевірити.

Брав участь у ланцюжку

Перевіряє, чи проходив користувач вибраний ланцюжок сценарію чат-бота.

Це дає змогу налаштувати повторний показ або обхід цього сценарію.

Виберіть один із операторів умови: Брав участь або Не брав участь.

Далі виберіть ланцюжок, за яким необхідно здійснити фільтрацію.

Отримував розсилку

Перевіряє, чи користувач вже отримував певну розсилку.

Це допоможе уникнути дублювання інформації або налаштувати індивідуальний контент для нових підписників.

Виберіть один із операторів умови: Отримував або Не отримував.

Далі виберіть розсилку, за якою необхідно здійснити фільтрацію.

Час спрацьовування

Перевіряє час доби, коли користувач дійшов до певного блоку, наприклад, для показу спеціальних пропозицій або доступу в певні години.

Використовується часовий пояс із налаштувань вашого облікового запису.

Виберіть один із операторів умови: між, пуста, не пуста.

Для оператора між введіть початковий та кінцевий час, за яким необхідно здійснити фільтрацію.

За допомогою операторів пуста та не пуста визначте, чи був заданий час спрацювання взагалі.

Дата спрацювання

Перевіряє, на якій саме даті було активовано фільтр, з можливістю задати інтервал дати та порівняти з динамічним значенням.

Використовується часовий пояс із налаштувань вашого облікового запису.

Виберіть один із операторів умови: між, після, до, пуста, не пуста.

Для оператора між введіть початкову та кінцеву дати, за якими необхідно здійснити фільтрацію.

Для операторів після та до введіть відповідно лише початкову та лише кінцеву дату або виберіть значення динамічної змінної.

За допомогою операторів пуста та не пуста визначте, чи була задана дата спрацювання взагалі.

День тижня

Перевіряє певні дні тижня, коли користувач взаємодіє із ботом.

Наприклад, можна налаштувати показ тільки у вихідні або будні дні.

Виберіть день тижня, за яким необхідно здійснити фільтрацію.
Дата підписки Відстежує, коли користувач підписався на бот, що корисно для аналізу нових і давніх підписників, а також налаштування спеціальних привілеїв для них.

Виберіть один із операторів умови: дорівнює, не дорівнює, між, після або до.

Для дорівнює або не дорівнює вкажіть точну дату, за якою необхідно здійснити фільтрацію.

Для оператора між введіть початкову та кінцеву дати.

Для операторів після та до введіть відповідно лише початкову та лише кінцеву дату або виберіть значення динамічної змінної.

Чат відкритий

Відстежує статус чату з користувачем — чи активний чат, чи закритий.

Це допомагає уникнути дублювання повідомлень, якщо чат уже відкрито.

Виберіть один із операторів умови: Так або Ні.
Вхідних повідомлень

Відстежує кількість вхідних повідомлень від користувача, допомагаючи оцінити рівень зацікавленості або активності в спілкуванні з ботом.

Для цієї умови ви можете також використовувати динамічні змінні.

Виберіть один із операторів умови: дорівнює, не дорівнює, більше, менше, пуста, не пуста.

Для операторів дорівнює, не дорівнює, більше, менше введіть кількість повідомлень, за якою здійснюватиметься фільтрація.

За допомогою операторів пуста та не пуста визначте, чи надходили від клієнта повідомлення взагалі.

Непрочитаних повідомлень

Перевіряє кількість повідомлень від користувача, які залишилися непрочитаними.

Це допомагає підтримувати актуальність та своєчасність відповідей.

Виберіть один із операторів умови: дорівнює, не дорівнює, більше, менше, пуста, не пуста.

Для операторів дорівнює, не дорівнює, більше, менше введіть кількість повідомлень, за якою здійснюватиметься фільтрація.

За допомогою операторів пуста та не пуста визначте, чи залишилися непрочитані повідомлення від клієнта взагалі.

Остання активність

Перевіряє дату і час останньої взаємодії користувача з ботом.

Це корисно для відстеження активності підписників і визначення оптимального часу комунікації.

Виберіть один із операторів умови: до, після або між.

Для оператора між введіть початкову та кінцеву дати.

Для операторів після та до введіть відповідно лише початкову та лише кінцеву дату.

Кількість підписників у Instagram

Показує, скільки підписників має користувач в Instagram, якщо він взаємодіє з ботом через Instagram.

Це може бути корисно для аналізу та таргетингу.

Доступно лише для ботів Instagram.

Виберіть один із операторів умови: дорівнює, не дорівнює, більше, менше, пуста, не пуста.

Для операторів дорівнює, не дорівнює, більше, менше введіть кількість підписників, за якою здійснюватиметься фільтрація.

За допомогою операторів пуста та не пуста визначте чи має клієнт підписників взагалі або чи він надав доступ до цієї інформації.

Підписався на сторінку

Перевіряє, чи є користувач підписником вашого профілю в Instagram, або чи підписаний ваш профіль на нього, щоб налаштувати специфічну взаємодію на основі цієї інформації.

Доступно лише для ботів Instagram.

Користувач може бути підписником вашого Instagram чат-бота, але не бути підписником профілю вашого бізнес-акаунту в Instagram.

Виберіть один із операторів умови: Так або Ні.
Ви підписалися

Перевіряє, чи підписаний ваш профіль в Instagram на користувача.

Доступно лише для ботів Instagram.

Виберіть один із операторів умови: Так або Ні.
Учасник каналу/групи Telegram

Відстежує, чи є користувач учасником каналу або групи в Telegram, де ваш чат-бот є адміністратором, що зручно для цільового спілкування з підписниками.

Доступно лише для ботів Telegram.

Виберіть один із операторів умови: Так або Ні.
Контакт бізнес-профілю

Перевіряє ланцюжок на випадки підписників-ботів і контакти бізнес профіля, що обробляє бот.

Умова працює з оператором Так лише для користувачів Telegram Business. Читайте також: Як використовувати Telegram Business в чат-ботах.

Виберіть один із операторів умови: Так або Ні.
Виконання оплати

Дає можливість перевірити статус оплати за певний товар.

Це особливо корисно для комерційних чат-ботів, які працюють із замовленнями.

Виберіть один із операторів умови: Оплатив або Не оплатив.

Далі оберіть оплату, за якою здійснюватиметься фільтрація.

Мова браузера

Перевіряє, якою мовою налаштований браузер користувача, щоб налаштувати інтерфейс та повідомлення на відповідну мову.

Доступно лише для ботів Онлайн-чат та Telegram.

Виберіть один із операторів умови: дорівнює або не дорівнює.

З випадного списку виберіть мову, за якою здійснюватиметься фільтрація.

URL поточної сторінки

Дає можливість перевірити, на якій сторінці сайту знаходиться користувач в момент відправки повідомлення, що допомагає персоналізувати контент.

Доступно лише для ботів Онлайн-чат.

У списку оплат вказуються лише унікальні завершені оплати.

Виберіть один із операторів умови: містить, не містить, дорівнює, не дорівнює, починається з, закінчується на, пуста, не пуста.

Далі введіть URL сторінки або її частину, за якою здійснюватиметься фільтрація.

Країна

Визначає країну перебування користувача за допомогою IP-адреси або телефону.

Це допомагає врахувати географічне розташування в контенті бота.

Доступно лише для ботів Онлайн-чат та WhatsApp.

Виберіть один із операторів умови: дорівнює або не дорівнює.

З випадного списку виберіть країну, за якою здійснюватиметься фільтрація.

Відповідальний

Перевіряє, чи певний член команди відповідальний за чат із користувачем.

Це дає змогу чіткіше розподіляти запити та підтримувати персоналізоване обслуговування.

З випадного списку, виберіть члена команди, за яким здійснюватиметься фільтрація.
Джерело підписки

Перевіряє, через яке джерело користувач підписався на бот (наприклад, пряме посилання, віджет на сайті).

Це допомагає оптимізувати канали підписки.

Виберіть один із критеріїв умови:

Посилання на чат (Chat link), Віджет підписки (Subscription widget), або Не вказано (Not specified).

Для ботів Instagram, Messenger та WhatsApp також доступні оператори Реклама (Ad) та Публікація в соціальній мережі (Post in social network).

Для бота Messenger також доступний оператор Messenger Online Chat Plugin.

Порівняйте з динамічними значеннями

Порівняння зі значенням динамічної змінної

Ви можете порівнювати значення змінної з іншими змінними (всіх типів) і фільтрувати їх за динамічними даними. Виберіть умову зі списку Змінні (Variable), активуйте Вставка змінних (Insert variables) та виберіть змінну з аудиторії вашого чат-бота.

Наприклад, якщо ви від користувача отримали одну адресу доставки, а вам потрібно розподілити доставку районами міста, ви можете порівняти змінну адресу з районом доставки та розгалузити сценарій ланцюжка. Або можете порівняти кількість потрібних позицій товару з тим, скільки залишилося на складі.

Порівняння з динамічною датою спрацювання або підписки

Також можна порівнювати значення з іншими системними змінними за датою і фільтрувати дані за динамічними даними. Виберіть Дата спрацювання (Run date) або Дата підписки (Sign up date) та активуйте Вставка змінних (Insert variables) та виберіть змінну — Дата підписки (Date) або Дата спрацьовування (Run date).

Ви можете активувати Додати відхилення значення (Add value offset) та вибрати період відстеження + або - від вибраної дати.

Наприклад, можна встановити робочий день, коли менеджер може відповісти на персональне запитання або встановити інтервал дії акції з доставки або додаткової порції їжі.

Порівняння кількості вхідних повідомлень

Ви можете порівнювати значення Вхідних повідомлень (Incoming messages) з іншими змінними цілочисельного типу і фільтрувати їх за динамічними даними. Активуйте Вставка змінних (Insert variables) та виберіть змінну з аудиторії вашого чат-бота.

Наприклад, можна порівнювати кількість вхідних повідомлень з кількістю прочитаних, щоб оцінювати та розподіляти навантаження на розмови вашого чат-бота.

Виберіть додаткові умови

Ви також можете комбінувати умови, додавати між ними зв’язки, з’єднуючи оператором кожному (any) або будь-якому (all). Натисніть Додати умову (Add list segmentation criteria) та виберіть умову та оператор.

Альтернативна умова

Якщо попередня умова НЕ виконалася, фільтр перевірить наступну. Натисніть Додати додаткову умову (Add new condition) і виберіть умову.

Якщо дані клієнта не відповідають жодній із заданих умов, клієнт пройде гілкою сценарію НІ (NO).

Додайте наступні блоки

Додайте до кожного з варіантів виконання умови (зелена точка) або не виконання умови (червона точка) наступних елементів ланцюжка.

Продовжуйте формувати ланцюжок, потім натисніть Зберегти (Save) або Зберегти та відправити собі (Send to yourself), щоб протестувати створений сценарій. Не забувайте давати клієнту можливість повернутися до попереднього блоку або головного меню, щоб не загубитися. Або додайте меню для месенджера.

Фільтрування клієнтів та їхніх даних допомагає піклуватися про них, захищає від надсилання нерелевантного контенту і зрештою приносить більше схвального відгуку.

    Оцініть, наскільки стаття була корисною "Елемент Фільтр в чат-ботах"

    Оцінка: 4 / 5 (6)

    Назад

    Елемент Дія в чат-ботах

    Далі

    Як приймати платежі в чат-ботах

    Популярне в нашому блозі

    Створіть власного чат-бота