Елемент Дія в чат-ботах
За допомогою елемента Дія ви можете виконувати різні дії з даними підписника, який проходить ланцюжок за сценарієм.
Перетягніть елемент Дія (Action) з лівої панелі відразу після потрібного елемента та виберіть одну з дій.
Відкрити чат
Відкриває чат із підписником у розділі Діалоги.
Вибирайте дію Відкрити чат (Open the chat) для персональних консультацій — у тих випадках, коли робота завершена або клієнт бажає поспілкуватися особисто.
У діалогах ви можете призначити відповідального менеджера, який краще розуміється на певних питаннях. Відмітьте Змінити відповідального за чат (Change the chat assignee) та виберіть відповідального зі списку запрошених користувачів із доступом до чатів.
Ви також можете вимкнути автовідповіді бота під час відкриття чату в ланцюжках. Це допоможе у випадках, коли підписник уже чекає на оператора й щоб бот не спрацьовував у цей момент. Відмітьте Зупинити авторозсилки бота на (Pause bot automation for) та виберіть автоматичне включення ланцюжків бота через одну, три, шість або 24 години.
Також ви можете налаштувати оповіщення для менеджера про відкритий чат на електронну адресу реєстрації в SendPulse, увімкнути вебповідомлення в браузері або в телефоні.
Відписати від бота
Вимикає отримання масових та автоматичних розсилок бота для підписника.
Заблокувати в групі чи каналі
Блокує підписника у вибраній групі або каналі.
Читайте докладніше: Як заблокувати або розблокувати учасника групи або каналу Telegram.
Розблокувати в групі чи каналі
Розблокує підписника у вибраній групі або каналі.
Додати тег
Присвоює тег підписнику. Наприклад, після проходження контакту за певною гілкою сценарію, додавайте тег, щоб потім сегментувати аудиторію для персоналізації спілкування.
Видалити тег
Видаляє присвоєний користувачеві тег.
Встановити змінну
Встановлює значення змінної, яка надається або оновиться для підписника. Ви можете вибрати наявну зі списку користувацьких та глобальних змінних або створити нову змінну.
Додавання свого значення
Введіть значення, яке потрібно записати у змінну. Ви також можете змінити значення, що зберігається за допомогою модифікаторів.
Додавання значення іншої змінної
Для змінних типу Рядок
, Дата
, Дата та час
та Число
можна встановлювати значення змінної на основі інших змінних з відхиленням значення.
Активуйте Вставка змінних і виберіть змінну:
Для рядків — поточне значення або іншу змінну з типом Рядок
з аудиторії чат-бота або системні Відповідь
, ID контакту
, Електронна пошта
, Телефон
. Також можна комбінувати декілька змінних та статичні текстові значення та використовувати модифікатори.
Для дат — поточне значення або іншу змінну з типом Дата
з аудиторії бота або системні Дата підписки
або Дата спрацьовування
.
Для чисел — поточне значення або іншу змінну з типом Число
з аудиторії чат-бота.
Додавання динамічного значення
Для чисел і дат можна вказати динамічні значення. Щоб додати або відібрати змінну, вкажіть +1
або -1
. Якщо поточне значення не встановлено або порожнє, відлік буде від нуля або від поточної дати.
При додаванні значення іншої змінної ви можете активувати Додати відхилення значення та ввести значення. Для дат +
або -
у хвилинах, годинах чи днях, для чисел – у цифрах.
Додавання формули
Можна використовувати формули, щоб обчислювати значення та показувати користувачам результат підрахунків. Формула може складатися із вбудованих операторів, функцій та змінних. Наприклад, ви можете виводити користувачу ціну зі знижкою або обчислювати інші персональні параметри.
Формули мають такий формат:
Формула (приклад) | Дія |
({{num1}}+{{$global_num}})/2 |
Обчислює середнє значення двох чисел, заданих змінними {{num1}} і {{$global_num}} . |
{{price}} - ( {{price}}*0.1 ) |
Обчислює вартість з урахуванням знижки 10%. |
pi*{{radius}}^2 |
Обчислює площу кола з радіусом, заданим змінною {{radius}} . |
Поле Встановлення значення змінної (Set variable value) підтримує всі основні оператори: додавання, множення, ділення, проценти, зведення в ступінь, корінь, синус та інші функції.
Видалити змінну
Видалення наявного значення змінної підписника. Для цього виберіть потрібну змінну зі списку користувацьких змінних та натисніть Застосувати (Apply).
Додати рядок в Google Таблицю
Створює новий рядок з даними користувача у вибраній таблиці.
Читайте докладніше: Як налаштувати інтеграцію Google Sheets з ботами.
Знайти і оновити рядок Google Таблиці
Оновлює дані в наявному рядку у вибраній таблиці.
Читайте докладніше: Як налаштувати інтеграцію Google Sheets з ботами.
Отримати дані з рядку Google Таблиці
Шукає значення в Google Таблиці та записує їх у змінну чат-бота кожному користувачу.
Читайте докладніше: Як налаштувати інтеграцію Google Sheets з ботами.
Створити угоду
Створює угоду та контакт у CRM під час виконання певної дії, наприклад, натискання кнопки «Купити» (Buy). За допомогою цієї дії можна інтегрувати чат-боти з CRM.
Виберіть воронку, статус угоди — на який етап воронки поставити картку угоди, введіть назву угоди та виберіть відповідального у CRM. Також ви можете додати змінну в назву угоди й передавати дані користувача.
Редагувати угоду
Змінює статус угоди в CRM після виконання певних дій, наприклад, створення заявки, яку потрібно розглянути менеджеру.
Виберіть угоду, статус угоди — на який етап воронки перемістити угоду — та якщо потрібно змінити відповідального, виберіть відповідального в CRM.
За замовчуванням вибрано опцію Залишити поточного відповідального (Leave current responsible).
Редагувати можна тільки угоду, створену в цьому ланцюжку.
Якщо ви змінювали угоду в попередньому блоці Створення угоди, а далі хочете її редагувати, — оберіть оновлену угоду в дії Редагування угоди.
Видалити попереднє повідомлення
Підтримується тільки в Telegram.
Видаляє вибране попереднє повідомлення в чаті підписника з ботом. Наприклад, може стати в пригоді, коли потрібно видалити неактуальну інформацію або щоб не дозволяти натискання кнопок в старих повідомленнях.
Виберіть, яке попереднє повідомлення, що відправляє бот підписнику, видалити.
Ви можете видалити тільки ті повідомлення, які були відправлені максимум за 48 годин від запуску дії.
Реєстрація на курс
Реєструє та надсилає студенту запрошення на обраний курс. Якщо студент вже є на інших курсах і запишеться на цей курс, висвітиться в загальному списку курсів кабінету студента.
Виберіть курс, на який бажаєте запросити студента. Виберіть змінну з email контакту, на який він отримає логін та пароль для входу до кабінету студента з курсом.
Відправити повідомлення іншому контакту бота
Надсилає вказане повідомлення від імені чат-бота контакту, який є підписником бота. Використовуйте цю дію для сповіщень менеджеру в особисті повідомлення або в робочій групі — так ви обмежите кількість учасників команди на отримання повідомлень про події в боті.
Виберіть підписника бота та вкажіть повідомлення. Ви можете використовувати змінні контакта, який проходить ланцюжком, щоб передавати дані в повідомлення. Наприклад, можна додати питання, яке поставив підписник бота — так менеджер зможе швидко зорієнтуватися в роботі з клієнтом.
Для деяких каналів, таких як WhatsApp, повідомлення можуть доставлятися не одразу через 24-годинне вікно підтримки. У такому випадку вибраний отримувач сповіщення повинен бути в мережі під час виконання дії. Для Telegram чи Viber таких обмежень немає.
Сповістити мене
Надсилає повідомлення від імені чат-бота до системного чат-бота або групи Telegram. Ви можете використовувати цю опцію, наприклад, для сповіщення менеджера про важливі дії підписника в ланцюжку або отримання оплати в чаті.
Щоб надіслати повідомлення до системного чат-бота Telegram SendPulse Notifications, натисніть Підписатися на бота (Subscribe to the bot) з правої панелі.
Щоб надсилати повідомлення до групи Telegram, додайте системний чат-бот SendPulse Notifications до групи адміністратором. Для цього натисніть Додати до групи (Add to a group) з правої панелі та налаштуйте дозволи для чат-бота.
За допомогою бота SendPulse Notifications (@sendpulse_notifications_bot
) ви можете налаштувати сповіщення про проходження ланцюжка, отримувати повідомлення від підписників і відповідати на них.
Читати більше: Як працювати з ботом SendPulse Notifications.
Введіть повідомлення до 1024 символів. Ви можете додати змінні користувача або текст останнього повідомлення підписника за допомогою змінної last_message
.
Надіслати вебхук
Надсилає запит POST із даними підписника на ваш URL.
Додайте цю дію після події, про яку потрібно сповістити, наприклад, певний клієнт щойно зробив замовлення квитків. У вашу систему прийдуть дані запиту POST з інформацією про клієнта і змінні з тегами, які бот встиг зібрати.
Щоб додати елемент, виберіть дію Надіслати вебхук (Send webhook). У першому полі напишіть назву вебхука — за назвою вам буде простіше знайти дані у своїй системі та відфільтрувати їх. У другому полі вкажіть посилання на ваш обробник, куди відправиться запит POST.
Також ви можете у блоці Вебхук додавати URL для надсилання події та запускати ланцюжки A360.
Читайте детальніше: Як створити подію і Як створити авторозсилку за подією.
Оновлено: 23.10.2024
або