Курси

Конструктор курсу

  • Як створити курс

    Оновлено: 19.03.2024

    За допомогою платформи для курсів SendPulse можна створювати курси будь-якого формату: відеоуроки, аудіоуроки, текстові уроки, а також додавати файли та тести для підтвердження успішного проходження курсу.

  • Як створити урок

    Оновлено: 01.03.2024

    За допомогою блочного конструктора уроків ви можете створити урок із різних медійних матеріалів. Використовуйте різноманітний контент для передачі знань та кращого сприйняття інформації: аудіо та відеолекції, текстові інструкції, пам'ятки в документах, доступних для скачування, приклади робіт і так далі.

  • Як створити розділ

    Оновлено: 01.03.2024

    Діліть уроки на розділи, щоб краще структурувати знання.

  • Як створити тест

    Оновлено: 01.03.2024

    Ви можете розробити тест, щоб оцінити знання та набуті навички студентів за кожен пройдений розділ курсу. Налаштуйте сторінку тесту, додайте запитання та інші медійні матеріали та встановіть бал за кожну правильну відповідь.

  • Як створити LMS проєкт

    Оновлено: 13.03.2024

    У SendPulse ви можете організувати навчальний онлайн-простір для команди, клієнтів та партнерів, щоб ознайомити з вашим продуктом чи системою. LMS допоможе адаптуватися в компанії, вивчити продукт або покращити свої знання та навички.

  • Як налаштувати програму курсу

    Оновлено: 22.02.2024

    Ви можете налаштувати список уроків, який відображатиметься для студентів в кабінеті студента. У такому порядку студентам буде доступне відкриття уроків при настанні дати старту курсу.

  • Як додати до курсу стоп-уроки

    Оновлено: 21.02.2024

    Стоп-урок — це контрольна точка курсу, якщо студент його не виконає, то не пройде далі.

Налаштування курсу

  • Як налаштувати параметри навчання

    Оновлено: 29.02.2024

    Щоб налаштувати параметри навчання, перейдіть до потрібного курсу та натисніть Налаштування (Settings).

  • Як працювати з промокодами

    Оновлено: 22.02.2024

    У статті розглянемо, як додавати промокоди для курсів та переглядати статистику.

  • Як налаштувати вигляд кабінету студента для кожного домену

    Оновлено: 22.02.2024

    Ви можете керувати зовнішнім виглядом особистого кабінету студентів на кожному домені окремо, наприклад, створювати унікальний дизайн курсів або школи відповідно до теми чи аудиторії курсу.

  • Як керувати курсами

    Оновлено: 23.02.2024

    Під час запуску та проведення курсів ви можете переглядати актуальну інформацію, редагувати її, видаляти чи дублювати курси. Це пришвидшить роботу зі створення навчальних матеріалів.

  • Як налаштувати оплату на сайті курсу

    Оновлено: 19.04.2024

    Для платних курсів ви можете використовувати декілька варіантів зарахування платежів: через кабінет студента, проставляти статус оплати вручну або додати віджет оплати на сайті.

  • Як створити сертифікат

    Оновлено: 23.02.2024

    Ви можете створити сертифікат, який студенти отримають у разі успішного проходження курсу. У сертифікаті буде зазначено, кому він виданий, назва курсу, а також викладачі та дата видачі. Ви зможете налаштувати стиль та додати зображення під тематику курсу.

  • Як завантажити кастомний сертифікат

    Оновлено: 23.02.2024

    У SendPulse ви можете створити єдиний для всього курсу сертифікат і видавати його всім студентам, щоб відзначити їхнє успішне завершення вашого курсу. Але якщо шаблон стандартного сертифіката вам не підходить, ви також можете створити та завантажити персональний сертифікат для кожного студента.

  • Як додати викладача

    Оновлено: 22.04.2024

    Ви можете додати користувачів, які будуть займатися проходження курсів студентами: стежити за прогресом студентів, налаштовувати уроки, створювати тести, створювати сертифікати та відповідати на запитання. Також викладачі відображаються на сторінці курсу та в сертифікаті.

  • Як працювати з історією курсу та коментарями

    Оновлено: 23.02.2024

    Під час навчання на курсі необхідно стежити за прогресом зміни програми та взаємодіяти з іншими викладачами. Для ефективного управління процесом навчання можна використовувати функцію перегляду історії курсу, а також залишати коментарі та прикріплювати документи для обговорення.

  • Як працювати з менеджером файлів

    Оновлено: 23.02.2024

    Менеджер файлів — сховище для зображень, документів, аудіо та відео, які ви завантажуєте у сервіс для відправки користувачам через SendPulse. Для кожного сервісу — Email, Сайти та Курси є своя папка у відповідному розділі.

  • Як налаштувати сайт запису на курс

    Оновлено: 22.03.2024

    Для кожного курсу ви можете створити сайт із індивідуальним дизайном, який підходить під ваш корпоративний стиль та відповідає специфіці вашого бізнесу.

  • Як додати адресу відправника

    Оновлено: 23.02.2024

    Комунікація зі студентами налагоджена через email канал — студентам на вказану адресу надсилається лист-запрошення на реєстрацію, дані для входу в особистий кабінет, нагадування про початок курсу та оплату за курс, оновлення уроку, видачу сертифіката та інші повідомлення.

  • Як підключити свій домен на курс

    Оновлено: 19.03.2024

    Ви можете змінити адресу, за якою ваші користувачі знаходять ваш сайт для реєстрації на курс і за якою знаходиться кабінет студента. Для цього оберіть або редагуйте субдомени від SendPulse або додайте свій домен, зареєстрований на сторонніх сервісах. Підключення свого домену на ім'я компанії персоналізує вашу сторінку та допомагає користувачам її швидше знайти.

Робота зі студентами

Реєстрація студентів

  • Як записати студентів на курс через попап

    Оновлено: 19.04.2024

    За допомогою сервісу Попапи ви можете залучати студентів на курс через ваш сайт. Відвідувач зможе швидко зареєструватись або оплатити курс через форму попапу.

  • Як записати студентів на курс

    Оновлено: 21.02.2024

    Щоб отримати доступ до навчальних матеріалів, студенти мають бути зареєстровані на курс. Ви можете додати їх вручну через особистий кабінет чи студенти можуть записатися на курс самостійно через сайт курсу.

  • Як налаштувати автоматичну реєстрацію на курс після оплати в чат-боті

    Оновлено: 29.03.2024

    За допомогою сервісів SendPulse ви можете налаштувати автоматичний запис студентів на платні курси за допомогою чат-бота. Це зробить процес реєстрації простішим для студентів та власників курсу.

Взаємодія зі студентами

  • Як керувати системними листами

    Оновлено: 19.04.2024

    Під час навчання на курсах студент отримує системні листи про події: відкриття уроку, старт курсу, відповідь викладача тощо. Ви можете скасувати відправку або налаштувати контент цих листів.

  • Як надсилати push-повідомлення студентам

    Оновлено: 21.02.2024

    У статті ми розглянемо, як створити та надіслати push-повідомлення списку ваших студентів у кабінеті викладача.

  • Як переглянути запитання студентів

    Оновлено: 22.04.2024

    Під час проходження уроків у студентів можуть виникати запитання щодо пройденого матеріалу. Всередині кожного уроку у кабінеті студента є можливість поставити запитання. На кожен урок створюється чат між викладачем та студентом. Також студенти можуть ставити запитання щодо курсу на сайті реєстрації на курс.

  • Як працювати з домашніми завданнями студентів

    Оновлено: 22.04.2024

    Ви можете переглядати відповіді на домашні завдання, щоб оцінити, наскільки студенти розібралися в темі та дати їм зворотний зв'язок у розділі Відповіді до завдань.

  • Як отримувати зворотний зв'язок про курс від студентів

    Оновлено: 14.03.2024

    У сервісі Курси є модуль отримання зворотного зв'язку від студентів. Усі, хто проходить курс, можуть поставити оцінку кожному уроку та тесту, а по завершенню залишити відгук та загальний бал для курсу. Це допоможе викладачеві чи школі покращувати свою програму.

  • Які листи надсилаються студентам

    Оновлено: 23.04.2024

    Від моменту запису на курс і до закінчення навчання або закриття курсу студенту надсилаються системні листи. Такі повідомлення допомагають студентам бути в курсі подій та змін, відповідей викладача, додаванні уроків та іншого.

Управління даними студента

  • Як закріпити викладача за студентом

    Оновлено: 19.04.2024

    На курсах ви можете закріпити викладача за певними студентами. Це допоможе розподіляти навантаження між членами команди, призначати викладачів залежно від їхньої спеціалізації та сегментувати аудиторію курсу.

  • Як працювати з групами студентів

    Оновлено: 17.04.2024

    У межах одного курсу ви можете створити групу студентів та призначити для них викладача. Це допоможе сегментувати студентів за їхніми вподобаннями, рівнем підготовки або відповідно до тарифного плану, якщо він передбачений на курсі.

  • Як переглядати студентів у розділі CRM

    Оновлено: 06.03.2024

    Доступ до CRM доступний лише користувачам, у яких він був активований через налаштування у головного власника акаунту.

  • Як переглядати інформацію про студентів

    Оновлено: 22.04.2024

    Після запису на курс дані студентів зберігаються у розділі Курси у вибраному курсі у вкладці Журнал студентів (Students). Паралельно створюються контакти в розділі CRM, щоб ви могли працювати зі студентами через воронку та спілкуватися через різні канали зв'язку.

  • Як рахується кількість студентів

    Оновлено: 14.03.2024

    За допомогою платформи Курси можна створювати курси та запрошувати на них студентів. Залежно від тарифу, ви можете додати від 200 до 100000 студентів.

  • Як редагувати дані студента

    Оновлено: 17.04.2024

    Після запису на курс дані студентів зберігаються у розділі Курси у вибраному курсі у вкладці Журнал студентів (Students). Ви можете редагувати дані або застосовувати дії до одного або декілька студентів одразу.

Статистика та аналітика

  • Як переглядати інформацію про платежі

    Оновлено: 28.02.2024

    Аналіз статистики платежів допомагає визначити тенденції серед курсів, ідентифікувати найбільш популярні теми серед платних курсів, які цікавлять ваших клієнтів. Це допомагає оптимізувати бізнес-процеси та збільшувати прибуток компанії.

  • Як переглядати аналітику курсу

    Оновлено: 29.04.2024

    У розділі Курси ви можете переглядати статистику щодо успішності студентів за всіма курсами. Це допоможе вам зрозуміти, наскільки складним чи легким виявився матеріал, і відстежувати, який прогрес є зараз. Також доступна статистика щодо залучення студентів, оплат, питань, тестів та отриманих сертифікатів.

  • Як переглянути статистику з курсів

    Оновлено: 29.04.2024

    За допомогою дашборду Курсів ви можете отримати інформацію про всі курси: кількість студентів та їхній прогрес у навчанні, питання, інформація про оплати. Це допоможе контролювати роботу учнів та аналізувати, наскільки вони залучені до процесу навчання.

Кабінет студента

  • Як працювати в кабінеті студента

    Оновлено: 07.03.2024

    Після реєстрації на курс студенту відкривається доступ до особистого кабінету. Там він може редагувати свій профіль, проходити курси, ставити запитання викладачам.

  • Як видалити акаунт студента

    Оновлено: 19.02.2024

    З метою дотримання законів про конфіденційність даних власник профілю (студент) може видалити інформацію про себе і сам акаунт.

  • Як працювати у мобільному додатку Education by SendPulse

    Оновлено: 21.02.2024

    Студенти можуть проходити курси в мобільному додатку Education by SendPulse: виконувати та надсилати домашні завдання, завантажувати матеріали, ставити запитання та редагувати свій профіль. Рішення дозволяє навчатися з комфортом, навіть якщо немає доступу до комп'ютера.

Почніть користуватися сервісом SendPulse прямо сьогодні